SPORCULARIN HİÇ Mİ SÖZ HAKKI YOK!

Dünya, çok hızlı şekilde, değişimin kural haline geldiği bir dönemi yaşıyor. Değişim o kadar hızlı bir hale geldi ki, insanlar gerçekten istedikleri, ihtiyaç duydukları şeyler konusunda bir süre sonra kendi kendilerini bile takip edemiyorlar. Elbette, bu tespit bir miktar ironi içerse de, günümüz yaşam tarzı için pek çoğumuzun kabul ettiği bir durum olarak ortaya çıkıyor.
Bu değişim rüzgarı, her alanda olduğu gibi spor alanında da oldukça şiddetli. Spor endüstrisi, gelişen teknoloji ile birlikte, sporun varlık amacı olan, bireylerin hareket kabiliyetlerinin arttırılması aracılığıyla zihinsel ve fiziksel gelişimine katkı sağlamaktan, sportif rekabetin en üst düzeye çıkartılması yoluyla oluşan ürünün, en yüksek ekonomik değerle tüketiciye (ki burada tüketici bugün için kendisini “sporsever” olarak adlandırmakta) pazarlanması halini almıştır…

Henüz Yorum Yapılmadı

Yorumlar kapatıldı